21 Ekim 2006 Cumartesi

sen git çay koy


sen git çay koy / ben çok şaşırdım / bu ev benim için biraz yenisen şuraya otur / ben de buraya / birisi müzik koysunya ondan sonrası?/ ya da hiçbir zaman / zaten sözcükler kilitlikonuştum konuştum..bi baktım ki daha başlamamıştım. konuştum konuştum.. anladım ki hiçbişi anlatamamıştım.
*sonra bi de.. o bi ayrık otu; o bir karınca; bi ateş böceği ışıklar kararınca..aynı zincirin başka bi halkası..sakın şaşırma. o bi hanım eli kökü, çiğ damlası, akşam esintisinde kekik kokusu, zamansız olan her şeyin büyülü korkusu..sakın şaşırma..o sabah sessizliği, gece ayazı, baharda deli su, kışın kar beyazı..eski fotoğraflar, bi kaç küçük yazı..sakın şaşırma.. o artık bi kuş sesi, deniz mavisi..çay sıcaklığı, ekmek doygunluğu.. baştan aşağı anıların yorgunluğu..sakın şaşırma..sakın şaşırma.

Hiç yorum yok: