3 Şubat 2010 Çarşamba

Wir haben einen neuen Onkel


Bugün uyandım bir güneş bir güneş, dedim yahu bu nedir böyle? Mutfak falan resmen ısınmış, camları açtım, bünyem sıcağa alışık değil sonuçta, dedim ne bu Ekvator gibi, nerde avrupa ruhu, nerde avrupa havası? Hemen evi güzelce soğuttum.

Sonra işte ablamla konuştum. Kendisi en son görüşmemizden bu yana hamile kalmış, hıhı evet bend e aynen öyle dedim, yok artık dedim. Ama sonra işte çok heyecan yaptım, evde salak salak dolandım durdum. Acaba piyano kursuna gitmeli mi yoksa asıl mühim olan cebir dersleri mi, ayrıca fen bilgisi dersini sevmezse ona ne demek lazım falan. Şimdi bunlarla ilgili uzun bir liste yapıp hepsine çözümler bulmam lazım. Fena halde hayal dünyamdayım. Aklıma da bu reklam geldi. Bunu ne zaman görsem baba olduğumu falan hayal ederdim. Dayı olarak da uygun bence. Gerçi ben hep kız babası olurum ama oğlan dayısı olurum diye düşünmüşümdür, o pek engebeli hayal dünyamda.

Her ne ise tabi mühim olan sağlıkmış, ne çıkarsa çıksın sağlıklı çıksın hakaten. Burdan tüm sevgili bebeklerimi gıdıklarından öpüyorum. Adeta yaşlandım bugün.
Yorum Gönder