1 Mart 2006 Çarşamba

şubat biter

ve şubat bitti. iki sene sonra öcünü alıcak, bir gün daha kalacak bizle. ne diyorum, kapıdan bakalım mart gelmiş olsun ama kazma kürek yok bu sene mart soğuk ve karanlık olmasın. yedi cüce olup pikniğe çıkarız. piknik dedim aklıma amerikan filmlerinde yaptıkları o elmalı böğürtlenli paylar geldi. hani baklava desenli, kırmızı kırmızı eşkenardörtgenlerden ben lezzetliyim diye bakan tatlılardan. pikniğe giderken öyle bişi yapalım. bi de şeftali ağaçları çiçek açsın. o kadar güzel bi gün olsun ki bazı manyaklar kesin kötü bişi olucak diye düşünsün. bi tek biz biliriz sadece güzel bi gün işte deriz, bişi olmicak.

isviçreli inek çok iyi. geldiğinden beri süt içiyor. sen ineksin ama, dedim, mö dedi. ona rusça öğretmeyi düşünüyorum. bi şekilde anlaşmamız gerekiyo. bence sen de neşelen artık.ikibinaltıdabirmartbirkeregelecekmiş.

Hiç yorum yok: