28 Şubat 2006 Salı

pigeon hummer

şimdi bi kek düşün. ortası yumuşak, pişiyo daha. üstleri parça parça yarılmış içinde çok sıcak yarı sıvı hali. denizin dibinde balıkların öldüğünü duymamak zor. bağırıyorlar, ölüp ölüp yüzeye doğru uzanıyorlar. deniz de bi keke benziyor, dipten pişiyor sadece, üstten değil. her yer pul pul kalınca denizin dibinde o araba da olmayacak yeşil tükenmez kalem de. hiçbişi kalmiycak. büyük bi süzgeç denize dalıp tüm ölüleri çıkarsa diyorum bazen. geçen gün iki kayık gördüm, üzerlerinde de birer adam. köprünün üzerinden teğet geçen güneş onlara vurup dibe gölge yapıyordu. şimdi bi kek düşün gerçekten. acıktığını da düşün. dipten yukarı ölen denizi düşündükçe karnım acıktı. biraz daha yemeli ve kocaman olmalıyım, şişerek havaya doğru yükselmeliyim. biliyorum aksine batıcam. kayığın üzerinde bile duramiycam, hızla köpükler atarak dibe doğru çökücem. deniz pişmeye devam edicek. sabah olunca diyorum ki iki tane tost yapalım. bi tane de mor isviçre ineği alıp kapının önüne bağayalım. bak canım, çay içmek şart değil. yeni botlarımın tozunu silmeden kaç kere giydim bilmiyorum; ama yine de ben bu gömleği bugün ütüleyip giyicem. bazen insanın kendini temiz ve düzenli hissetmesi gerekiyo. diyorum ki devekuşu tüyünden büyük kostümler diktirip saklambaç oynayalım. sana tavuzkuşunun kuyruğundan büyük bir apaçi tüyü koparırız. diğerlerine de nereye saklandıklarını belli edecek diğer şeylerden. denizkaplumbağası nasıl kokar diye merak ettikçe ben de yerimi belli edicem söz. ilk su sesinde beni sobelersin. sonra büyük bi tahta bulucaz ve sırayla üzerinde zıplayıp denize atliycaz. üzerimizdeki pazar gününden kalma ütü kokusunu ve futbol vızıltısını atıcaz. çok yüzelim böyle en açıklara kadar gidelim. denizi keke benzetince köpekbalıkları da kuşüzümüne benziyor.bu arada söylemeyi unuttum. sen bi kek düşünürken ben bizim ineğin isviçredeki arkadaşlarını çağırdım buraya. yakında bi sürü mö sesi gelecek ve sabah olacak. biz sabahları horoz değil inek sesi ile uyanmaya alışalım. belki yeni bi trend yaratırız.

Where are we? what the hell is going on?
The dust has only just begun to fall.
Crop circles in the carpet:
Sinking feeling...
hide and seek - imogen heap

Hiç yorum yok: