4 Şubat 2006 Cumartesi

meraklı kız camın altında olduğunu fark edince

Akşam oldu. biraz cips yiyorum. bi de şu şarkıyı not düşücem. sonra oturup arıyorum neydi nerdeydi diye.

Tomorrow when I wake up I'm finding my brother and making him take me back down to the water.That lake where we sailed and laughed with our father. I will not desert him. I will not desert him. No matter how I may wish for a coffin so clean or these trees to undress all their leaves onto me. I put my face in the dirt and then finally I see the sky that has been avoiding me.

When The Curious Girl Realizes She Is Under Glass - b.e

Kahvaltı - Bilgisayar

Günaydınlar,
Bu sabah erken kalktım 7 buçuk gibi. mis gibi tostlar hazırladım, bi de portakal suyu. anaa harika bişimiş be portakal suyu. nese, azcık buraya bakınıyorum şimdi. yavaştan güneş yükseliyo , yakında camdan içeri vurcak. pencereyi açıp dışardan gelen sesi dinlemek çok iyi gelio insana. özellikle yalnız yaşıyosan sabah korna sesleri çocuk gürültüleri hatta apartmanın merdivenlerini silen kadının takırtıları vs. hepsi çok ilham verici oluyo. laaaan! yaşıyom lan:) bağarın, çağarın hadi bakiyim, na bak ben de müzik açıyim, i feel good! moduna giriyo insan. tabi bilmeyen bilmez bunu. nese kahvaltıdan sonra da işte şöyle güzel bi çay içtin mi artık net bi gündesin, anlamı da: sen yaşlanıyosun! nese bugün yaşlanmak beni ürkütmedi başka gün olsa botoxtan da bahsederdim ama bugün bi ekstra yaşlanan insan modumdayım. bunun tadını çıkariyim. gece gece hala kaleydoskobumla oynuyorum. ulan buna bi isim mi versem acaba_her seferinde kaleydoskop hatta kaleidoscope falan yazmak çok uzun sürüyo.şimdilik necmi diyim bari. neyse necmi çok elenceli bişimiş. her gören bi saat ilgilendi valla. insanda: bırak ya yeter o benim deme isteği yaratabilcek bişi. ara ara sahile inip elimde gezdiriyim olmadık anda gözüme dayayıp ahahah, offf , aaa, süpeeeeeeeer falan gibi nidalar ile çocukları kıl ediyim kıskandırıyım istiyorum. yapabilirim bunu vala. :D
bu arada bu space beni çok mutlu etmeye başladı. bazen ulan bugün bişi yapmazsam space'e ne yazıcam diye panik oluyorum. sürekli , kalk kalk git bişiler yap dışarı çık fotoraf çek amuda kalk entresan bişi bul, diye emirler yağdırıyorum kendime. alah sonumu hayretsin. neyse şu an nette bulduğum en eğlenceli şey bu,burdan meow'a da teşkürlerimi suniim bari. hehe ;)

Did you expect it all to stop at the wave of your hand?
Like the sun is just going to drop if it's night you demand....
Well, winter is going to endand
I'm going to clean these veins again.
So close to dying that I finally can start living...
attempt to tip the scales - b.e.

ps: ulan evet kış bitecek ve ben gene yaşamaya başlicam nihoha

Hiç yorum yok: