2 Şubat 2006 Perşembe

yeni gözlük

süper fantastik bi gözlük aldım. artık bahar gelse de takıp gezsem

saç kestirmek

bugün gidip saçlarımı kestiriyim diyorum. bakalım nası bişi olcak. tabi abartı bi saçım yok bi de çılgınlaşamıycam ama.. süper fikrimin de berbat bişi olucağına karar verdim. o yüzden klasik bişi yaptırcamtabi ondan önce bi de öss için bi liseye uğreyıp form almam lazım. o da kasıntı bi iş. hiç yapasım yok da yapıcaz artık:P

* neyse bu arada yeşille yazmak da güzelmiş aklıma gremlinler geldi. geleceğe dönüşten önce gremlinleri izlemiştim tekrar.
o da tam çocukluk filmi, çok özlemişim valla :) zach galligan , yani billy ile gizmo iki bölüm boyunca kesintisiz ekrana kitliyolar insanı. bazen kalabalık bi sınıfta ya da herkesin bır bır bır konuştuğu biyerde bi an sanki etrafımı gremlinler sarmış gibi hissediyorum.

If you hate the taste of wine
Why do you drink it until you’re blind?
And if you swear that there’s no truth and who cares
How come you say it like you’re right?...
You took a ten-minute dream in the passengers seat
While the world it was flying by
I haven’t been gone very long
But it feels like a lifetime...

I got no plans and too much time
I feel to restless to unwindI’m always lost in thought
As I walk a block to my favourite neon sign
Where the waitress looks concerned
But she never says a wordJust turns the jukebox on
And we hum alongAnd I smile back at her

we are nowhere and it's now - b.e.

Hiç yorum yok: