11 Şubat 2006 Cumartesi

son gündem

son gündem evet, diren evlendi ve sonunda hiç kasılmadıgım bi düğüne katılmış olduk. ananem götürürdü beni düğünlere, komşunun onun bunun düğününe, alaaam ne kadar sıkıcı şeylerdi, nikahtan düğün kısmına berbat sıkılırdım. en güzel kısmı girişte verilen çukulatalardı. ananem de tam : bi tane daa al diyen bi kadındı vala: bazen utanır almazdım, o da alsana çocuuum ne ayıp! derdi. kendisi de alırdı sora bana verirdi. vay be ne tatlı kadınmış. sora bizi hayvanat bahçesine götürür bedavadan sokardı içeri. hehe. anane amma bedavacısın bee! pehehehbu arada yine midem yaniyo artık bi doktora mı gitsem acaba. mide yanmasına yeşil elma iyi gelmiomuş bu arada not düşiyim. sonracııma, geçenlerde gittim şekeradam, 7. işaret, hücre ve terminatör 2 yi aldım. sora geldim hücreyi izledim. eh işte bi kaç görsel bişiden başka sinir bi filmmiş karar verdim. sora 7. işaret. çoook güzeldi. nihoha kıyamet gelecek hepiniz öleceksinizz diye izledim. şekeradam'da tırsıp tırsıp durdum. gerçi tolga pek begenmedi filmin sonunda ama ben 2. izleyişim olsa bile pek bi tırstım korktum..içerde biri mi var, ses geldi, korkutma beee! gibi 3 mühim cümle sarfettiğimi hatırlıyorum. aaa sonra en rezalet olay. terminatör 2. terminatör 2'nin birinci cd'sinden 1. bölümün ilk yarısı, ikinici cd'den de ikinci filmin ikinci yarısı çıktı. o ikinci yarının da yarıdan sonrası çalışmadı. böle dehşet trajik bi vaka. ertesi gün xp'yi çökerttim. of of. canım çıktı yani..aa bi de ne zamandır yazıcam unutuyorum. cok entresan bi rüya gördüm. boyle dev dalgalar geliyodu. izmirdeyim. bizim evde annemler falan var. dev dalgaları görüyoz. ama dev az be, devvvvvvvvv dalgalar. boyle karsıdan karşıdan geliyolar. nutkumuz tutuluyo. ama öyle bi his ki. kaçamayacaksın.. çok garip bi his. bi teslimiyet anı. 10 saniye sonra her şeyi yıkıp yutup geçecek. alaam boyle 100 metre dev bi su geliyo ilerden.. ben baariyom anneeaaaaa diye, annem gelio, uuuuuuur diom ugur gelio falan sırayla hep beraber toplanioruz. hadi sarılalım diorum. son anımız falan. oalyı böyle duygusal bi boyuta taşiiim son anımızı sarılıp biribirimizi ne çok sevdiimizi söyleyerek geçirelim istiorum ama ulan hiç de duygusal olmuyo, pek bi ekşın modundayız. offf şuna baaak ohaaa annee asıl şuna bak falan şeklindeyiz hepimz. çığık çığlıa böyle. sonra uyandım. bunu da bright eyes'ın videosunu izledikten sora gördüm. onda da bi uçakta bi kız var. yanında bi adam. sonra birden bire bişi oluyo ve uçakta bi motor problemi oluyo ve düşmeye başlıyolar. kız soruyo, nereye gidioruz diye yanındaki adama.. adam da.. bi doğum günü partisine diyo, senin doğum günü partin..seni çok çok çok çok çok çok seviyoruz... ve bi şarkı söylemeye başlıyo.... :)

“Where are we going?” and he looks at her and he says “We’re going to a party. It’s a birthday party. It’s your birthday party. Happy birthday darling. We love you very, very, very, very, very, very, very much.” And then he starts humming this little tune, it kind of goes like this: 1, 2, 1, 2, 3, 4

We must talk in every telephone
Get eaten off the web
We must rip out all the epilogues in the books that we have read
And in the face of every criminal
Strapped firmly to a chair
We must stare, we must stare, we must stare
And in the ear of every anarchist that sleeps but doesn’t dream
We must sing, we must sing, we must sing
It’ll go like this:
While my mother waters plants
My father loads his guns
He says death will give us back to god
Just like this setting sun is returned to this lonesome ocean

...We must memorize nine numbers and deny we have a soul
And in this endless race for property and privilege to be one
We must run, we must run, we must run...
And then we’ll get down there, way down to the very bottom of everything
And then we’ll see it, oh we’ll see it, we’ll see it, we’ll see it
Oh my morning's coming back
The whole world’s waking up
All the city buses swimming past
I’m happy just becauseI found out I am really no one......

en sonunda uçak çakılıyo..ve herkes birbirine sarılıyo. ama klip boyunca da herkes öyle mutlu ki.. dans ediolar falan öpüşen çiftler falan:) nese hadi baş baş şimdilik

Hiç yorum yok: