1 Şubat 2006 Çarşamba

geleceğe döndüm

aslında bi nevi tekrar bi geçmişe döndüm. Back to the Future II ile, ah ah ne süper bee, dediğim tüm o atmosfere tekrar bi batıp çıktım. michael j. fox bi de christopher lloyd ile hop oturup hop kalktım. tanrım ne güzel şeyler çekmişler ya, kırk tane harry potter birleşse marty mc fly edemez. o zamandan günümüze hala kahraman velet!
bu arada film 89 yapımıymış bi de fox marty mc fly ile beraber marty mc fly jr. ve marlene mc fly rollerini de üstlenmiş. hadi jr tamam da ben o zaman tabi fark etmemiştim hiç marlene rolünde fox olduğunu. neyse böyle işte..

Bright Eyes, I'm Wide Awake It's morning bu günlerde sık sık yanımda. Heycanlı başlıyor. Bazen sözleri çok dinliyorum işte. Neyse ki enteresan bir dili var adamın. hm.. şimdi bi de fevers and mirrors'ı buldum. Sanırım ilk mühim işi oymuş. güzel işte be

Hiç yorum yok: