3 Şubat 2006 Cuma

Kaleidoscope

ya çok süper bi kaleidoscope aldık :) harika bişi. bi de bugün güneş de güzel ya, çevirip çevirip duruyorum. renkler parıltılar şekiller... bi de sürekli farklı bi görüntü. şu yanıp sönen yılbaşı ışıklarını izlerken hipnotize olan biri için :) son derece büyüleyici. anaa çok mutluyum lan bugün... bir ışık bir yakışıklılık geldi bak üstüme. yüriim kim tutar beni? gencim bi yarınım kalmış!

And you said “this is the first day of my life
I’m glad I didn’t die before
I met you
But now I don’t care I could go anywhere with you
And I’d probably be happy”
first day of my life - b.e.

ilginç olay ya bugün çok ilginç bi gün oldu az önce. ama nedeni sonra...bi de bugün bahar gibi ya. güneş ısıtıyo hafif. sonra bi de ışık giriyo camdan. saksıdaki çiçeğe su vermiştim dün böyle bir kendine gelmeler bir canlanmalar... ışık olunca her şey de daha fazla ilginç görünüyomuş. özlemişim lan ben bu atmosferi. baymıştım karanlıktan. iyi oldu iyi.böyle bi adaya gitmek istedim. sonra bi de her zamanki fantezim kısa kollu gömlekle güneş batarken lay lay lom sokakta yürümek, oh bahar gelmiş, herkes güzel, kediler daha güzel, dondurma yemek istiyo insan sonra neden mayo giyip denize girmeyelim?

ya bugün 3 şubat be. abarttım ben yine...of

Hiç yorum yok: