7 Aralık 2008 Pazar

herkese bir fitil alasım var

bütün ibne dünyaya sesleniyorum. çok kıytırıksınız. domates ve fesleğen bile değilsiniz, salt bir makarna. halbuğü dans etmek göbek atmak varken herkes bir klozet kapağı gibi ya tak ya tuk. üzerinize işemek isterim müsait bir zamanda. hiç de kızgın değilim. ama çok yamuksunuz. aptal aptal laflar bi kendini beğenmeler başkalarını küçümsemeler. ne yazık göt gibisiniz. göt de güzel bişi yumşak şekilli bir çaba içinde hoş durmak için bazen. siz dirsekler gibisiniz, evet, böyle bırış bırış, hiç düşünülmemişsiniz, öyle tasarımın eksik kalan yerlerisiniz. hepiniz çok ımcıksınız, piçoşsunuz, zöttürüksünüz.

ama gene de sizinle yaşamak güzel. alınmanız yok. bir kendini bilmezlik var. yüzünüze tükürülse yarabbi şükür dersiniz. ben istiyorum ki böyle bir ev olsun hep sevdiğim insanlar olsun. büyük kocaman sofralar, parlak çatal bıçaklar... güzel kaşıklar da olsun tüm kaşıkseverler için. sonra pek tabi bal olsun bir de şarap. lan rakınız da olsun, suyunuz da sonra bir de güzel bi kahve olsun. kimseyi o ya da bu diye görmemek ne güzeldir, herkesi kendin gibi bilmek mesela. herkesin güzel güzel oturduğu ya da kalktığı ya da sikiştiği bahçeler bile olabilir, ip atlayan kızlar, top oynayan oğlanlar da olur, kırmızı peçeteler fazla şık kaçmaz, içimiz kadar şık olamaz. gülen yüzlerle dolu uzun masalar, üzümler dolmalar fıstıklar... bir davul bir zil - zilyon tane müzisyen - olmalı. kocaman bir göt bile olabilir dünya üzerinde lop lop zıplayıp durduğumuz. ımcık insanlar, gancık varlıklar, hepiniz çok pissiniz. size böyle küfretmek öyle güzel bişi ki gülümser gibisiniz. bütün puştları ırıspıları godoşları oğlancıları da dahil ederek söylüyorum. bütün güleryüzlü açık fikirli sırdaş kardaş anaç yufka yüreklileri de katarak konuşuyorum.

sevdiğim tüm insanları alarak büyük gocuman çayırlara gitmek istiyorum. bi de denize girmek istiyorum. hepinize deniz girsin bir de.

4 yorum:

uzaylı zekiye dedi ki...

bi ferzan özpetek filminde olasım geldi. gece boyunca başından kalkılmayan uzun yemek masaları, gülüşmeler, müzik, yemekler...
amaan aman.

Adsız dedi ki...

iyi yazıyorsun,kendimi "kurul kararını açıklayan bi sözcü" olarak görmediğimi belirterek söylüyorum bu nacizanelik lafları...aklıma takılan şu ki;baktığım yerden ,karşıdaki sen de götü-başı büyük,burnundaki kılların hesabına düşmüş ,çevredeki zavallılıkların biçare hallerine dudak büken bi donukluk abidesiydin...bilemezdim tabi içinde yazılanlara ,taki burada okuyana kadar,ve yine bilemiyorum seni böyle hissettiren,burunları kafdağına müteakip şahsiyetlerle iletişim halini...

Unknown dedi ki...

sevgili adsız,

beni böyle hissettiren, burunları kafdağına müteaküp şahsiyetlerle iletiştiğim yok lakin çok içime dokunan bir şeyler dinlemiştim o akşam ondandır yani.
ayrıca o kadar da burun kılım yok bi kerem

Adsız dedi ki...

hi everybody

I figured it would be a good idea to introduce myself to everyone!

Can't wait to start some good conversations!

-Marshall

Thanks again!