14 Aralık 2008 Pazar

Kutumdan büyük çıksın istiyorum!


Bir mükemmel yaz gelsin artık. bir yaz gecesi rüyası olsun her şey falan. saçlarımız jöleli gibi ıslak, burnumuz yanık, tişörtler tiril, terlikler şilop, kumlar olsun. akşam ılık olsun kumlar, burdan uzak bir yere yaz gelsin, biz de gidelim. Öyle boşa ki her şey böyle baktıça gülüyorum. Şu geçen seneler içinde yaptıklarımıza bakıyorum, hakaten yapmasak da olurdu be. Hiçbişeye katkımız yok. Evet arkadaşım, arkadaki, ben mi diyen, seni de kastediyorum. Hiç gocunma.

Amma kimselere de kızamıyorum hatta diyorum ki, yahu anlayın artık. Bizden anca 'summerboys and girls' olur. Gidelim bir sahil kıyısında geberene kadar bronzlaşalım. Var mısın yok musun adeta.

Ben de öyle hissetmiştim zaten :)

5 yorum:

edie finnerty dedi ki...

her şeyi bırakıp sahilde bar açmayı düşünüyordum bir zamanlar. o da olmazsa eğer bir balıkçı bulup evlenmeyi. bilemiyorum, zira hayat tuhaf.

ama şundan eminim ki kışlar soğuk ve yağışlı olmasının dışında bayık ve dondurucu.

Unknown dedi ki...

ama bugün "kar yağyoo" dediklerinde nedense çok fena heycanlandım.

edie finnerty dedi ki...

pazar gecesi yağmaya başlardı kar. allam allam daha çok yağsın da tatil olsun derdim. gece heyecandan uyuyamaz, sabah uyandığım saatten daha erken uyanır televizyonu açardım, tatil haberi var mı diye. o günlerden beri bir heyecan yok bende. ne ruhsuz biri olmuşum. bak özendim kıskandım hatta seni :)

Unknown dedi ki...

gerçi ben de kar tatili olmuyo diye çok üzülüyodum ama zaten olsa da tatil olmasa da tatil. hele bi de yokuş yollar kar yağınca nası bi güzel oluyo. rininini

edie finnerty dedi ki...

ah o yokuşlar ve naylon torbalar. alırsın poponun altına bir naylon torba bir leğen allah allah nidaları ile yokuştan bırakırsın kendini. kalbin pır pır.

güzel şeydi çocukluk.